Laptop pro hudební produkci

Nahrávání a produkce hudby vyžaduje výkonnou kombinaci vysoce kvalitního softwaru a hardwarových specifikací. Některé z nejlepších softwarů pro produkci hudby, včetně Logic Pro X, Studio One Artist, Magix Music Maker, Cubase Elements, FL Studio a dalších, jsou těžké a vyžadují velké hardwarové nároky, což znamená, že potřebujete odpovídající notebook.

Pokud jde o standardní hardwarové požadavky, dobrý notebook pro hudební produkci musí mít procesor Core i7, alespoň 6 GB RAM, velikost displeje 15 palců, minimálně HDD a/nebo SSD.

S ohledem na tyto a několik dalších specifikací včetně rozpočtu jsme vyfiltrovali, sestavili a vytvořili seznam nejlepších notebooků pro hudební produkci. Zde je přehled nejlepších notebooků pro hudební produkci do 500 USD, které jsou v současné době dostupné na trhu.

Podnikový 15,6palcový notebook HP s dotykovou obrazovkou

Podnikový notebook HP s dotykovou obrazovkou, vybavený špičkovými hardwarovými specifikacemi, je jedním z nejlepších notebooků do 500 USD pro hudební produkci. Je vybaven čtyřjádrovým procesorem AMD pracujícím na frekvenci 3,6 GHz, 8 GB paměti RAM, 1TB pevným diskem, technologií DTS Studio Sound, webovou kamerou HDMI a grafikou Radeon R7, které poskytují výkon na špičkové úrovni, který potřebujete k rychlejšímu a lepšímu skládání hudby bez jakýchkoli závad.

HP Business 15,6palcový notebook s dotykovou obrazovkou

Vlastnosti

• 15.Velikost obrazovky 6 palců
  • 8GB DDR DRAM RAM
  • 1TB HDD
  • LED technologie displeje
  • Rozlišení displeje 1366 x 768
  • Fantastický dotykový displej
  • Grafická karta AMD Radeon R7
  • DTS Studio Sound
  • 802.11bgn bezdrátová kompatibilita

Recenze

Pokud jste hudební producent, umělec nebo DJ a hledáte dobrý notebook pro hudební produkci do 500 dolarů, určitě se vám bude líbit stroj HP Business Touch Screen. Je bleskově rychlý, vzhledem k tomu, že je vybaven čtyřjádrovým procesorem, který je spojen s moderním grafickým procesorem Radeon a perfektní velikostí displeje. Je také vybaven dostatečným množstvím operační paměti a více než dostatečným úložným prostorem pro všechny vaše softwarové a datové soubory.

Jistě si zamilujete jeho fantastické možnosti dotykové obrazovky a technologii LED displeje. Pokud jde o přenos souborů, má tento notebook dobré možnosti bezdrátového připojení a modernizované porty USB. Jeho pořízení vám bezpochyby umožní provádět procesy skládání, nahrávání, editace a renderování hudby hladce a bez jakýchkoli závad.

Leptop ASUS Vivo Book X541UA Touch HD

Leptop ASUS VivoBook je výkonný notebook, který je určen pro uživatele, kteří potřebují přenosnost v oblasti multimédií a který můžete použít k provádění špičkového nahrávání a produkce hudby. Jeho výkon pohání procesor Intel Core 7. generace i5 a 8GB paměť RAM. Díky zvukovému systému ASUS Sonic Master, který integruje zvukovou technologii ICE, poskytuje tento atraktivní notebook Vivo Book vynikající vizuální a zvukový výkon a zážitek z hudební produkce.

ASUS X541UA-WB51T-RD Vivo Book

Vlastnosti

• 15,6palcová obrazovka
  • Lehký
  • Procesor Intel Core i5 @ 2.5 GHz
  • 8 GB RAM
  • kompatibilita s bezdrátovým připojením 802.11.n
  • Displej s LED osvětlením
  • Displej s rozlišením 1366 x 768 bodů
  • Grafická karta Intel HD 620
  • Kapacita pevného disku ITB
  • Ergonomická klávesnice
  • Rozsáhlé rozhraní USB 2.0, 3.0 a 3.1

Recenze

Asus VivoBook má moderní design, který mu dodává stylový vzhled. Jeho plnohodnotná a výrazná chiclet klávesnice poskytuje uživatelům vynikající zážitek z psaní. je vybaven výkonným zvukovým systémem, který kombinuje nejmodernější zvukové technologie usnadňující křišťálově čisté zpracování a podání zvuku. Kromě toho je VivoBook vybaven špičkovými 3W reproduktory integrovanými se zvukovou komorou o objemu 24 cm3 a vynikajícím přenosovým vedením, které poskytují bohaté, diskrétní a basové vokály.

Tento notebook se také může pochlubit širokým sortimentem portů pro připojení, včetně USB 2.0, USB 3.0 a USB 3.1. Kromě toho je vybaven rozhraním VGA, HDMI a čtečkou karet SD, které umožňují kompatibilitu s mnoha zařízeními a periferiemi podporujícími bleskurychlé přenosy dat. Určitě se bude velmi dobře hodit pro jakoukoli práci s hudební produkcí.

Podnikový notebook Dell 15,6″ HD i3-7100U 8 GB DDR4 RAM

Podnikový notebook Dell je obdivuhodný univerzální notebook do 500 USD, který je vybaven 15palcovým displejem s rozlišením Full HD. Nabízí pozoruhodně dobrý výkon díky procesoru Intel Core i3-7100U nejnovější generace, 8 GB operační paměti, pokročilé grafice Intel HD a 1TB pevnému disku, který vám umožní bez námahy provádět jakékoli náročné úlohy spojené s hudbou.

Podnikový notebook Dell 15,6″ HD

Vlastnosti

• 15.Velikost displeje 6 palců
  • Displej s rozlišením 1366 x 768 bodů
  • Procesor Intel i3-7100U
  • LED-.lit technologie displeje
  • 8GB RAM DDR4
  • 1TB mechanické úložiště na pevném disku
  • Integrovaná grafika Intel HD Graphics
  • HDMI
  • Připojení Bluetooth

Recenze

Pokud jde o specifikace notebooku pro hudební produkci, je notebook Dell Business Laptop celkem uspokojivý. Můžete s ním vytvářet vysoce kvalitní úlohy zvukového designu, které můžete efektivně mixovat ve studiu, doma nebo v jakémkoli živém hudebním prostředí, a to vše bez jakýchkoli problémů při práci. Špičková integrovaná grafika Intel HD Graphics v notebooku funguje bezchybně a usnadňuje vynikající streamování videa.

Má dostatek dobré paměti a dostatek úložného prostoru pro všechny vaše požadavky na hudební data a aplikace a funguje velmi dobře, pokud jde o multitasking a správu aplikací. Pokud hledáte solidní notebook pro hudební produkci, který zvládne práci a nezklame, doporučujeme tento firemní notebook Dell, který se opravdu dobře hodí pro špičkovou hudební produkci.

Notebook HP Notebook 15,6″ s dotykovou obrazovkou Premium Laptop i3-7100U

Notebook HP Notebook Premium Laptop má velmi výkonnou sadu hardwarových specifikací bohatých na funkce, které vám poskytnou práci s počítačem v HD kvalitě včetně nahrávání a produkce hudby. Kombinuje procesor Intel Core i3-7100U 7. generace pracující na frekvenci 2,4 GHz, spoustu paměti RAM (8 GB), více než dostatečnou kapacitu úložiště 1 TB HDD, dotykový displej s podsvícením WLED, vypalovačku Multi DVD a další funkce, které zcela podpoří jakoukoli úlohu hudební produkce.

Notebook HP s 15,6palcovou dotykovou obrazovkou

Vlastnosti

• 15.Velikost obrazovky 6 palců
  • Rozlišení obrazovky 1366 x 768
  • Procesor Intel Core i3 s frekvencí 2,2 GHz
  • 8 GB RAM
  • Koprocesor Intel HD Graphics 620
  • 802.11bgn bezdrátová kompatibilita
  • Dotykový displej s LED podsvícením
  • Super Multi DVD vypalovačka
  • Multiformát SD
  • DTS Studio Sound se dvěma reproduktory
  • USB 3.0, 2 USB 2.0 a HDMI
  • Připojení Bluetooth 4.0

Recenze

Hledáte nejlepší notebook pro hudební produkci do 500 dolarů? Notebook HP křičí stylovým designem a výkonnými funkcemi včetně výkonného procesoru Intel Core i3 s frekvencí 2,2 GHz vyváženého 8 GB operační paměti. Je také vybaven pevným diskem s kapacitou 1 TB, což je dostatečná úložná kapacita, kterou můžete využít pro hudbu, digitální fotografie, HD videa a obsah v DVD kvalitě.

Je přenosný a má skvělou 15,6palcovou obrazovku, která vám poskytne fantastický zážitek ze sledování. Poskytuje také podporu více formátů paměťových karet SD. Pro připojení je vybaven rozhraními USB 2.0, USB 3.0, HDMI a Bluetooth 4.0. V případě potřeby je možné jej připojit k internetu. Kromě toho je vybaven výkonnou tříčlánkovou lithium-iontovou baterií, která vám pomůže vykonávat vaše úkoly po dlouhou dobu. Pokud si tento notebook vyberete k produkci hudby doma, ve studiu nebo i na cestách, nebudete zklamáni.

Vlajková loď vysoce výkonných notebooků Lenovo 320 IdeaPad 15,6″ HD

Lenovo IdeaPad 320 s 15,6palcovým HD displejem je dalším skvělým notebookem do 500 USD, který si můžete pořídit pro všechny rutinní hudební produkce. Ačkoli vypadá identicky jako předchozí notebook IdeaPad, tento je nabitý nejmodernějšími vylepšeními a pokroky v konfiguraci. Obsahuje nejnovější generaci čtyřjádrového procesoru AMD A12-9720P s frekvencí 2,7 GHz a 8 GB operační paměti. Funguje a pracuje superrychle, protože je vybaven 256GB úložištěm SSD. Úložiště SSD (Solid State Drive) je 5krát rychlejší než běžné úložiště HDD.

Lenovo 320 IdeaPad 15,6″ notebook

Vlastnosti

• 15.Velikost obrazovky 6 palců
  • Výkonný čtyřjádrový procesor AMD 2,7 GHz
  • 8 GB DDR4 RAM
  • 256 GB SSD
  • DVD RW
  • Bluetooth 4.1 připojení
  • Stereo reproduktory

Recenze

Lenovo dodává jedny z nejlepších a nejspolehlivějších notebooků na trhu. Lenovo 320 IdeaPad je 15,6″ multimediální notebook s elegantním designem, který využije každý tvůrce vizuálních médií pro špičkovou hudební produkci. Díky zběsile rychlému a výkonnému procesoru, který pracuje se čtyřmi jádry na frekvenci 2,7 GHz, velkému množství paměti RAM, modernímu grafickému procesoru a spoustě moderního úložiště SSD (256 GB) si můžete být jisti vysokým výkonem a okamžitým načítáním veškerého hudebního softwaru, zásuvných modulů a aplikací, aniž byste se setkali se zpožděním nebo problémy.

Disk SSD vám poskytne dostatečné úložiště pro soubory a rychlejší přístup. Tuto řadu notebooků Lenovo doporučujeme jako jeden z nejlepších a spolehlivých notebooků pro tvorbu, nahrávání, úpravu hudby i zvukový design.

Acer Aspire E15, 15,6″ Full HD, 8. generace Intel Core i3-8130U

Notebook Acer Aspire E nabízí krásný design a silný výkon, který je podpořen procesorem Intel Core i3 -8130U 8. generace a 6 GB paměti RAM, které poskytují neuvěřitelný zážitek pro hudební producenty. Pokud jde o úložiště, je vybaven 1TB mechanickým pevným diskem a co se týče grafiky, je vybaven koprocesorem Intel UHD Graphics 620, který poskytuje grafickou kvalitu na vysoké úrovni.

Notebook Acer Aspire E15 15,6″ Full HD

Vlastnosti

• Operační systém Windows 10
  • 15.Velikost obrazovky 6 palců
  • Rozlišení obrazovky 1920 x 1080 pixelů
  • 6 GB RAM
  • 1TB HDD
  • Koprocesor Intel UHD Graphics 620
  • 2.0 a 3.0 USB porty
  • 8X DVD
  • Dlouhá výdrž baterie (13,5 hodiny)

Recenze

Tento chytře navržený notebook má mnoho atraktivních hardwarových vlastností, které poskytují neuvěřitelný výkon pro hudební tvůrce. Myslete na Full HD na 15,6palcovém širokoúhlém displeji a technologii Intel Turbo 2.0 Boost pro vyšší výkon a špičkové streamování.

Pyšní se superrychlou bezdrátovou anténou 802.11ac, která je postavena na nové technologii MU-MIMO, a porty USB 3.1 typu C, které nabízejí superrychlé datové přenosy, stejně jako porty USB 3.0, které mohou nabíjet vaše periferie a zařízení, když je stroj v režimu vypnutí. Jeho baterie je nabitá energií a vydrží více než 13 hodin nepřetržitě plnit vaše úkoly i na cestách bez poruch.

Notebook HP Jaguar 15-bs070wm s dotykovou obrazovkou

Pro provádění jakéhokoli softwaru pro produkci hudby je stroj HP Jaguar 15-bs070wm poháněný procesorem i5 -7200U velmi uspokojivý. Více než dostatečný 1TB pevný disk pro ukládání různých hudebních souborů, 8 GB paměti RAM a četné technologie pro přenos souborů z něj rovněž činí vhodného kandidáta pro netradiční produkci a nahrávání hudby. Je také vybaven operačním systémem Windows 10 Home Edition, který má dostatečnou podporu pro produkci a mixování hudby.

HP Jaguar 15-bs070wm 15,6″ notebook

Vlastnosti

• Windows 10 Home Edition
  • 15.Velikost obrazovky 6 palců
  • Dotykový displej s LED osvětlením
  • Procesor Intel Core i5-7200U
  • 8 GB paměti RAM
  • 1TB pevný disk
  • Podpora multidotykového ovládání deseti prsty
  • Podpora víceformátové čtečky paměťových karet SD
  • USB 2.0, USB 3.1 a připojení HDMI

Recenze

Notebook HP Jaguar je nápaditý. Zaprvé má krásný design s velikostí displeje 15″ a možnostmi dotykového displeje s LED osvětlením. Jeho výkonný procesor i5 Intel Core v kombinaci s 8 GB paměti RAM a dostatečným 1TB úložištěm HDD mu umožňuje bez technických zádrhelů zvládnout všechny úkoly spojené s produkcí hudby a zvukovým designem, které na něj hodíte. Je navržen pro rychlé přenosy dat a vybaven konektory Thunderbolt USB 3.0, USB 3.1 a USB-C 3.1 pro mnoho zařízení a periferií.

Vysoce výkonný 15,6″ HD notebook Lenovo Ideapad 15ABR

Displej s LED podsvícením a úhlopříčkou 15,6″, integrovaná grafika AMD Radeon, moderní čtyřjádrový procesor i5 7. generace a 8 GB operační paměti DDR4 dělají z notebooku Lenovo IdeaPad extrémně výkonný počítač, který zahrnuje všechny základní požadavky, které u notebooku pro hudební produkci potřebujete. Umožní vám provádět pokročilé nahrávání, úpravy, vykreslování a multitasking jakýchkoli rutinní hudební produkce.

Lenovo Ideapad 15ABR 15,6″ Laptop

Vlastnosti

• OS Windows 10
  • 15,6″ obrazovka
  • 2.7GHz AMD A12-9720P Quad Core CPU
  • 1TB HDD úložiště
  • 8GB DDR4 RAM
  • 256GB SSD úložiště
  • Širokoúhlý LED displej
  • AMD Radeon R7 Graphics
  • Bluetooth 4.1
  • 802.11ac bezdrátové připojení

Recenze

Lenovo IdeaPad je celkově dobrý notebook do 500 dolarů pro kvalitní hudební produkci. Je vybaven světelně rychlým procesorem, působivým grafickým koprocesorem, spoustou operační paměti, 1TB pevným diskem, který vám nabídne dostatek prostoru pro ukládání hudby, a superrychlým 256GB SSD diskem, takže se na něj můžete s jistotou spolehnout, pokud jste hudební producent.

Jeho špičková integrovaná grafická karta v kombinaci se sdílenou výkonnou videopamětí nabízí solidní kvalitu pro úspěšný chod a splnění jakéhokoli úkolu hudební produkce. Také se skvěle hodí pro použití na internetu, základní i pokročilou hudební produkci, střih, renderování a dokonce i pro příležitostné hraní her. Navíc podporuje vestavěné čtečky médií včetně formátů paměťových karet SD, SDHC, Multi Media Card a SDXC. Má velmi dobrou technologii bezdrátového připojení – 802.11 ac – která poskytuje rychlost internetu, která je třikrát vyšší než u jiných notebooků.

Závěr

S rychlými technologickými inovacemi softwaru i hardwaru v dnešním moderním světě jsou trhy nabité množstvím počítačů a notebooků, které uživatelům nabízejí širokou škálu možností.

No, prozkoumali jsme a probrali nejlepší notebooky do 500 dolarů, které vám mohou pomoci dosáhnout vašich cílů v oblasti hudební produkce. Všechny z nich mají minimum a více všech specifikací, které se doporučují pro notebook pro hudební produkci. Díky tomuto seznamu můžete být schopni zkontrolovat všechny základní požadavky na specifikace a vybrat notebook, který bude podporovat výkon hudební produkce na vysoké úrovni.