Asus ROG Strix Z390-E Herní základní deska LGA1151 (Intel 8. 9. generace) ATX DDR4 DP HDMI M.2 USB 3.1 Gen2 802.11AC Wi-Fi

$394.88

Nejlepší Micro Atx

$131.00

Nejlepší Mini ITX

$189.99

Pro ty, kteří toho o Hackintoshi moc nevědí, je to v podstatě podrobný postup na expertní úrovni, který vám umožní nainstalovat vlastní systém Mac OS X na zařízení, které není nijak spojeno se společností Apple.

Pokud vás to zajímá, hardware, který je uvnitř iMacu, je i u nejnovějších modelů docela zastaralý a hlavně cena, kterou za tento hardware platíte, je docela směšná.

Na hardwaru v iMacu je dobré to, že úzce spolupracuje v součinnosti se samotným operačním systémem, takže pokud má dojít k nějaké změně hardwaru zvenčí, celý ekosystém se prostě může zhroutit.

Proto je Hackintosh pro někoho tak složitý, protože v podstatě vezmete celou řadu různého hardwaru a donutíte na něm běžet OS X.

Pro odborníky je to však poměrně snadná práce a lidem se úspěšně podařilo spustit OS na mnohem výkonnějším hardwaru, než jaký nabízí Macbook nebo iMac od Applu.

Pokud to máme za sebou, věříme, že zprovoznění systému OS X na notebooku je snazší než jeho zprovoznění na plnohodnotném stolním počítači, a to z několika důvodů; prvním důvodem je skutečnost, že většina hardwarových konfigurací notebooků je stejná.

Pokud například dva lidé vlastní notebook Dell Inspiron 15 7559, instalace systému OS X na oba notebooky bude díky podobnosti hardwaru v podstatě stejná.

U stolních počítačů to však funguje trochu jinak, protože nemají vždy stejné specifikace, a aby OS X běžel naprosto v pořádku, možná budete muset provést úpravy na více než jen 1 kusu hardwaru.

No, zatím si nedělejte starosti. Dobré je, že vzhledem k tomu, že se o veškerý hardware stará základní deska, můžete si vybrat správnou základní desku, nainstalovat na ni Hackintosh s vaším hardwarem a se vším si poradit.

Způsob je velmi podobný tomu, jak byste normálně nainstalovali Hackintosh na notebook, ale protože máte větší volnost při práci se samotným hardwarem, řekli bychom, že je to jednodušší než u notebooku.

Přesto byste měli vědět, že některé funkce nebudou fungovat a mohou mít problémy, ale abychom čtenářům usnadnili práci, uvedeme počet věcí, které jsou zabugované nebo zcela nefungují.

S tím, co bylo řečeno, vám dnes pomůžeme najít nejlepší základní desky, na které můžete jednoduše nainstalovat Hackintosh s pomocí rozsáhlé komunity, která je k dispozici na internetu.

S tím, co bylo řečeno, musíte mít na paměti, že existují některé funkce, které pravděpodobně nebudou fungovat, a právě proto, abychom vám ušetřili potíže, je také uvedeme. Takže bez dalších okolků se pojďme podívat na nejlepší základní desky pro hackintosh.

10 nejlepších základních desek pro Hackintosh 2020

Doporučený procesor Core i7-8700K Core i5-8700K

Jsme zpět s naším seznamem základních desek pro Hackintosh a vzhledem k tomu, že na trhu je konečně nová platforma, řekli jsme si, proč nepokračovat v aktualizaci seznamu s nejlepšími základními deskami pro Hackintosh, které si můžete jít koupit právě teď. Proto tento seznam zahájíme úžasnou základní deskou Gigabyte Z370 AORUS GAMING WIFI.

Důležité je, že tato deska není v žádném případě určena pro lidi, kteří hledají levnou základní desku; jedná se o základní desku pro nadšence a je ideální pro ty, kteří chtějí svůj herní počítač dualbootovat a spustit na něm operační systém Windows i Mac OS.

S ohledem na výše uvedené je Gigabyte Z370 AORUS GAMING WIFI založena na čipové sadě Intel Z370, což znamená, že získáte podporu procesorů Intel 8. generace; takže pro ty, kteří hledají nejlepší možný výkon, je to ta správná volba. Navíc.

Soket je stále LGA 1151, ale důležitá věc, kterou zde musíte mít na paměti, je, že základní deska není zpětně kompatibilní. Na této základní desce tedy nemůžete provozovat procesory 6. nebo 7. generace. Když už jsme u toho, máte k dispozici podporu DDR4 OC až do frekvence 4000 MHz, pokud to vaše operační paměť zvládne.

Když už to máme za sebou, PCB desky Gigabyte Z370 AORUS GAMING WIFI je dobře navrženo; opravdu se mi líbí černošedá barevná kombinace, kterou Gigabyte u této základní desky zvolil, a pro ty, kteří jsou fanoušky RGB osvětlení, je na desce i Gigabyte RGB Fusion s přídavnými headery pro lidi, kteří si chtějí vylepšit svou herní sestavu.

Všechny výše uvedené funkce však souvisejí s hraním her; skutečnou hodnotou je zde výkon na Hackintoshi. Dobrou zprávou je, že Gigabyte Z370 AORUS GAMING WIFI je absolutně výkonná. Dobrou zprávou je, že všechny funkce základní desky fungují, jak mají, a to je lahůdka, protože v minulosti jsme se setkali se základními deskami, u kterých na Hackintoshi nefungovaly všechny jejich funkce. To ale není případ desky Gigabyte Z370 AORUS GAMING WIFI.

Nejlepší na tom kromě toho, že každá funkce funguje, jak má, je fakt, že nastavení této základní desky pro Hackintosh je náhodou opravdu, ale opravdu snadné. Všechny návody, které potřebujete pro zprovoznění této základní desky, jsou k dispozici na internetu a na internetu je k dispozici hromada úžasných lidí, kteří vám pomohou s nastavením Hackintoshe na vašem počítači bez jakýchkoli problémů.

Pros

• Základní deska má vynikající sadu funkcí.
  • Skvělá pro hraní her i provozování Hackintoshe.
  • Podporuje veškerý moderní hardware bez jakýchkoli problémů.
  • Skvělý overclocker.
  • Nastavení Hackintoshe je opravdu, ale opravdu snadné.

Cons

• Nejsou zde žádné nedostatky.

ASUS ROG Maximus X Hero

Vždy jsem byl fanouškem základních desek Asus, zejména jejich řady Republic of Gamers hlavně proto, že Asus je známý tím, že vyrábí špičkové základní desky, které se zaměřují jak na estetiku, tak na výkon. Dnes se podíváme na ASUS ROG Maximus X Hero; špičkovou herní základní desku z jejich řady ROG. Tuto základní desku používám ve svém herním počítači a zatím se mi líbí výkon a funkce, které s ní získávám; po nějaké době jsem si řekl, že tuto desku konečně použiji pro účely dualbootu a nainstaluji do ní Hackintosh, a výsledek se povedl.

Pro začátek je základní deska naprostá kráska; Asus se vyvaroval červeného a černého motivu a zvolil neutrální šedou barvu, která vypadá dobře s jakoukoli barevnou kombinací. Tímto krokem jsem si nebyl jistý, ale po chvíli používání jsem si ji rozhodně zamiloval. Asus se navíc snažil do notebooku vtěsnat co nejvíce pokročilých funkcí; kromě hromady portů USB 3.0 máte na předním headeru i USB typu C 3.1 na vstupu/výstupu. Kromě toho máte HDMI a DisplayPort přímo na I/O a dostanete také 2 hlavičky Aura Sync RGB a jednu adresovatelnou hlavičku RGB, kterou můžete využít. Dostanete také 2 sloty M.2 SSD pro ty, kteří chtějí mít superrychlé úložiště, a v neposlední řadě je tu spousta RGB pro ty, kteří tuto funkci hledají.

Co se týče Hackintoshe, s potěšením mohu oznámit, že ASUS ROG Maximus X Hero je základní deska pro každého, kdo chce provozovat Hackintosh. Ať už se chystáte na dual boot, nebo přecházíte výhradně na Hackintosh, základní deska jej bez problémů podporuje a nejlepší na tom je, že všechny funkce fungují. Pro každého, kdo chce mít herní výkon spolu s mistrem produktivity, je tato základní deska ideální, protože ve spojení se správným GPU a CPU budete nezastavitelní. Internet je také plný těch nejlepších návodů pro tuto základní desku a všechny potřebné soubory jsou k dispozici na jednom místě.

Přímo řečeno, pokud se mě zeptáte, jestli mám k této základní desce nějakou výtku, pak odpověď bude určitě záporná. Ať už se na tuto základní desku díváte z pohledu hráče, nebo se na ni díváte z pohledu člověka, který na této desce chce provozovat Hacknitosh, výkon bude konzistentní a nenarazíte ani na žádné problémy. Jediné, na co si musíte dát pozor, je, abyste provedli nastavení tak, jak má být

Pros

• Základní deska je nabitá funkcemi jak pro hráče, tak pro produktivní uživatele.
  • Skvělý overclocker.
  • Vypadá úžasně.
  • Dvojitý M.2. sloty jsou požehnáním.
  • Instalace Hackintoshe je super snadná.

Cons

• Nic, co by mě napadlo.

ASUS ROG Strix Z370-F Gaming

Povídá se, že Asus dělá jen superdrahé základní desky a na zákazníky, kteří hledají něco nižšího, moc kašle. To však není pravda, což se ještě více ukáže při pohledu na desku ASUS ROG Strix Z370-F Gaming. Řada Strix společnosti Asus je nižší částí jejich úžasné řady ROG a není na tom nic špatného, protože to oslovuje spíše lidi s nižším rozpočtem, kteří stále hledají nějakou dobrou estetiku.

Když už to máme za sebou, na náš seznam nejlepších základních desek pro Hackintosh jsme museli přidat něco, co se na seznam hodí. Začali jsme tedy hledat na internetu a narazili jsme na tuto základní desku. Je to kráska i bestie zároveň, a to ze všech správných důvodů.

ASUS ROG Strix Z370-F Gaming je skvělá jak pro hráče, tak pro lidi, kteří chtějí na základní desku nainstalovat Hackintosh pomocí příslušných ovladačů. Nejprve si musíme říci, jak dobře základní deska vypadá; je to upřímně jedna z nejkrásněji vypadajících základních desek od společnosti Asus a dosahuje dokonalé rovnováhy mezi vzhledem a výkonem. Černá a stříbrná nikdy nejsou moje parketa, ale Asus se postaral o to, aby poskytly i vynikající vzhled. Co se týče výkonu, není základní deska žádným propadákem, protože během mého používání jsem zjistil, že základní deska je jednou z nejvýkonnějších v tomto konkrétním rozpočtu a má dostatek možností, aby byl každý hráč spokojený. Jako třešničku na dortu si základní deska také skvěle poradí s přetaktováním, což z ní dělá skvělou volbu

Co se týče výkonu Hackintoshe, s potěšením mohu oznámit, že téměř všechny hlavní funkce fungují, a důvod, proč říkám téměř, je ten, že dvě z funkcí jsou poněkud nefunkční, ale jsou pro ně k dispozici work around, takže se nemusíte ničeho obávat. Celý proces je jednoduchý a přímočarý a na internetu je k dispozici i řádný a podrobný návod.

Co se týče funkcí, které jsou poněkud nefunkční, první z nich se týká integrované grafické karty; ve výchozím nastavení mi nefungovala, a protože jsem používal GTX 1080, nevěnoval jsem opravě příliš pozornosti. Rychlým hledáním na fórech jsem však zjistil, že interní grafickou kartu lze opravit poměrně malým patchem. Další funkcí, která momentálně nefunguje, je to, že nefungují sloty 1 a 3 operační paměti. Dobrou zprávou však je, že to lze opravit pomocí hacku souboru config.plist. Pokud tento hack máte, můžete jej jednoduše použít a všechny sloty RAM začnou opět fungovat.

Pros

• Dokonalá rovnováha mezi estetikou a výkonem.
  • Skvělá pro hry i Hackintosh.
  • Instalace Hackintoshe je na ní super snadná.
  • Základní deska je poměrně úsporná.

Nevýhody

• Musíte použít hack, aby fungovaly všechny sloty RAM.
  • Pevná GPU potřebuje workaround.

Gigabyte Z370M DS3H

Pokud se ptáte, proč se zaměřujeme pouze na základní desky Gigabyte a Asus, pak je to proto, že se jedná o nejlepší partnery přídavných desek, pokud jde o provoz počítače Hackintosh. Budu upřímný, provozovat zde Hackintosh na těchto základních deskách je jako instalovat Windows. Je to velmi snadné a také velmi, velmi pohodlné. S tím, co bylo řečeno, pokud si myslíte, že výše uvedené klávesnice jsou na drahé straně, pak se nemusíte bát, protože máme i cenově příznivé možnosti.

Nyní se podíváme na Gigabyte Z370M DS3H, pro ty, kteří nechtějí utrácet peníze za herní základní desky, ale přesto si chtějí užít exkluzivní funkce, které jsou k dispozici na platformě Z370, pak je tato určena právě pro vás. Když už jsme u toho, i na této základní desce je několik dobrých věcí; pro začátek je poměrně levná, a přesto získáte většinu dobrých vlastností, které má Gigabyte u svých vyšších desek. Co se týče vzhledu, možná se vám nebude líbit, ale vzhledem k tomu, jak je tato základní deska určena pro běžné použití, a ne pro hráče, je zde vzhled zcela subjektivní.

Musím vám však říci o chvályhodném výkonu v Hackintoshi. Byl jsem příjemně překvapen, ale během mého testování šlo vše poměrně dobře. Některé věci sice nefungují správně nebo je potřeba je obejít, ale kromě těch, které nefungují, je v Hackintoshi každá jiná funkce a funguje. Netřeba dodávat, že můžete vytvořit dual boot systém bez jakýchkoli problémů.

Co se týče funkcí, které nefungují; můžete mít problémy s přehráváním videí v rámci náhledu filmů v iTunes nebo v rámci Facebooku se Safari. Kromě toho nemusí fungovat ani přídavná tlačítka na myši. Mám Corsair Glaive a přídavná tlačítka prostě nefungují.

Předpokládám, že tyto problémy budou hodně vadit někomu, kdo bude tuto základní desku používat spíše kvůli produktivitě než kvůli čemukoli jinému. Přesto je nezbytné, abych o těchto vlastnostech mluvil, protože spousta lidí chce kompletní zážitek.

Celkově si myslím, že pokud máte náhodou omezený rozpočet a chcete skvělý zážitek z hackovacího počítače, pak je Gigabyte Z370M DS3H skvělou volbou, kterou byste měli rozhodně vyzkoušet. Je finančně nenáročná a má všechny hlavní funkce, které také fungují. Mohu vás ujistit, že nenarazíte na žádný jiný problém, co se týče výkonu nebo instalace Hackintoshe.

Pros

• Skvělá základní deska pro ty, kteří mají omezený rozpočet.
  • Má dostatek funkcí, aby byl každý spokojený.
  • Celý proces Hackintoshe je jednoduchý a snadno pochopitelný.
  • Nastavení nezabere mnoho času.
  • Skvělý pro dual boot.

Nevýhody

• Některé funkce nefungují, přičemž v době psaní tohoto článku nebylo k dispozici žádné řešení.

GIGABYTE H370M DS3H

Tak, tahle je trochu zvláštní oproti některým jiným základním deskám, o kterých jsem zatím mluvil. Důvod je prostý, tato základní deska se zaměřuje na to, aby vám poskytla co nejlepší vlastnosti, ale nestála moc peněz. Důvod je zde poměrně jednoduchý, GIGABYTE H370M DS3H vychází z čipové sady Intel H370; tato čipová sada nese stejné množství funkcí jako čipová sada Z370, ale nepodporuje procesory K, což znamená, že nedostanete žádné funkce pro přetaktování. Když si to odmyslíme, přetaktování na Hackintoshi stejně nemá velký smysl, takže ztráta této funkce není něco, co by se mnoha lidí týkalo.

Když si to odmyslíme, GIGABYTE H370M DS3H je jednou z nejzákladnějších základních desek dostupných na trhu, ale to neznamená, že by byla nějak špatná. Základní deska si dokáže udržet svou pozici za cenu, kterou za ni zaplatíte, a poskytne vám dostatek výkonu, který vám pomůže zvládnout prakticky jakýkoli úkol. Vzhledem k tomu, jak je základní deska doslova jednou z nejlevnějších možností dostupných na trhu, chybí zde pokročilé funkce, což je v pořádku, takže je třeba na to myslet. Myslím, že se jedná o skvělou základní desku pro každého, kdo chce vytvořit základní herní počítač a zároveň nechce utratit mnoho peněz. Myslím tím, že podporuje procesory až do Intel Core i7 8700 a máte dostatek palebné síly.

Když už jsme u toho, moje zkušenost s instalací Hacknitoshe na tuto základní desku byla poměrně jednoduchá a přímočará. Při instalaci jsem však narazil na několik problémů, protože se mi nepodařilo najít příslušný návod, ale jakmile to bylo zažehnáno, žádné takové problémy jsem neměl. Díky tomu je proces jednoduchý a přímočarý a v době psaní tohoto článku všechny hlavní funkce Hackintoshe fungují bez problémů. Ve skutečnosti je tu jedna funkce, která nefunguje, a to je probuzení pomocí USB, nicméně mám velké podezření, že by tuto funkci spousta lidí používala na prvním místě.

Celkově se domnívám, že GIGABYTE H370M DS3H je skvělý poměr cena/výkon, a že byste s ním byli opravdu dobří, ať už chcete postavit cenově dostupný herní počítač, nebo počítač se systémem Hackintosh, nebo obojí. Je levná, efektivní a odvede svou práci bez ohledu na její charakter.

Pros

• Základní deska je levná.
  • Podporuje všechny high-endové procesory jiné než K.
  • Instalace Hackintoshe je velmi snadná.
  • Téměř všechny hlavní funkce Hackintoshe fungují bez problémů.

Nevýhody

• Funkce Wake by USB v době psaní tohoto článku nefunguje.
  • Základní deska je opravdu základní, pokud jde o funkce.

GIGABYTE Z370P D3

Pokud jste zjistili, že máte nízký rozpočet, ale přesto chcete využívat funkce čipové sady Z370, pak se nemusíte bát. Přinášíme vám pravděpodobně nejlevnější základní desku Z370, kterou můžete na trhu najít. Nenechte se však zmást, to, že je levná, neznamená, že má málo funkcí. Obsahuje totiž i všechny základní funkce. S tím, že jsem tuto základní desku našel, když jsem hledal součástky pro vytvoření úsporného Hacknitoshe, a s GIGABYTE Z370P D3 je to téměř jackpot.

Pro začátek, pokud chcete postavit špičkovou herní základní desku s velkým potenciálem přetaktování, pak to není ta, po které byste měli jít. Nicméně je zde k dispozici menší prostor pro přetaktování a i s ním byste si měli vystačit. Další důležitou věcí, kterou zde musíte vědět, je, že Gigabyte neumístil mnoho pokročilých, na OC zaměřených funkcí, a to je v pořádku.

Když už to mám za sebou, postavil jsem si poměrně výkonný herní počítač s 8600K a GTX 1070; výkon byl v pořádku, takže jsem dal Hackintoshi šanci, a k mému překvapení to šlo poměrně dobře. Nyní je důležité, abyste pochopili, že vzhledem k tomu, že tato základní deska není tak slavná, jsou některé věci, které v současné době nefungují, a některé z nich jsou věci, které lidé mohou chtít používat. Obvykle se otírám o nějaké drobné funkce, ale funkce zde jsou masivní, a proto všechny předem varuji. V době psaní tohoto článku jsou nefunkční funkce AirPlay, AirDrop, Handoff, iMessage, iTunes, FaceTime a HDMI audio. Komunita však neúnavně hledá řešení, jak to napravit.

Pokud si myslíte, že tyto nepříjemnosti jsou na menší straně a nevadí vám, pak je Gigabyte Z370P D3 skvělá základní deska, do které byste rozhodně měli investovat. Zejména pokud se ocitnete v situaci, kdy máte omezený rozpočet a hledáte něco dobrého, co by mělo splnit svou úlohu.

Pros

• Základní deska je extrémně úsporná.
  • Slušný výkon.
  • Má všechny základní náležitosti základních desek Z370.
  • Instalace Hackintoshe je mnohem jednodušší.

Nevýhody

• V současné době nefungují funkce jako WiFi, AirPlay, AirDrop, iMessage, Handoff, iTunes, FaceTime a zvuk HDMI.

ASUS ROG Strix H370-I Gaming

Pokud jste nabyli dojmu, že řada základních desek ROG je určena pouze pro lidi, kteří chtějí ty nejvyšší funkce a přetaktovávají své počítače na maximum, pak jste na omylu. Společnost Asus si konečně uvědomila, že na trhu existuje slušná část lidí, kteří nechtějí utrácet mnoho peněz za čipovou sadu Z370, protože se netěší na přetaktování svých procesorů, a rozhodla se vydat řadu základních desek, které byly zaměřeny na ty, kteří nechtějí utrácet mnoho peněz.

Když už to máme za sebou, podíváme se dnes na ASUS ROG Strix H370-I Gaming, cenově dostupnou základní desku, která má všechny herní funkce špičkové základní desky, ale nestojí moc peněz hlavně proto, že je vybavena čipovou sadou Intel H370, a ne běžnější čipovou sadou vyšší třídy Z370. Je však vůbec dobrá? Dobrou zprávou je, že z pohledu hráče je základní deska poměrně solidní, funguje, jak má, a jsou na ní všechny funkce, které potřebujete. Získáte také úžasná RGB světla, takže pokud plánujete používat stejnou základní desku i pro své herní potřeby, pak máte štěstí, protože funkcemi rozhodně začít nelze. Nyní je nejdůležitější částí, kterou zde musíte pochopit, že se jedná o základní desku mini ITX, což znamená, že dostanete pouze dva sloty RAM, ale nebojte se, protože i něco tak malého, jako je tato základní deska, má velkou sílu. Líbí se mi, že na základní desce dostanete jak WiFi, tak Bluetooth spolu s jejich příslušnými anténami; díky tomu je vše mnohem lepší.

Nyní přejdeme k některým technickým faktorům této základní desky. Je nutné mít na paměti, že tuto základní desku používáme kvůli tomu, abychom na ní mohli provozovat Hacknitosh. Sestavil jsem tedy počítač, vše zapojil a začal se toulat po internetu, abych získal patřičné informace. Dobrou zprávou je, že navzdory tomu, že tato základní deska není mezi hráči příliš častou volbou, dobrou zprávou je, že Hackintosh skutečně můžete provozovat bez větších problémů. Celý proces mi zabral necelou hodinu a Hackintosh byl spuštěn. Vzhledem k tomu, že se jedná o recenzi, a ne o návod, budete si muset tyto informace najít sami, ale dobrou zprávou je, že není tak těžké je najít.

Když to máme za sebou, všechny funkce Macintoshe fungují bez jakýchkoli problémů. Jedna funkce je však nefunkční. Na této základní desce nefunguje Bluetooth a WiFi a normálně by to pro lidi, kteří tuto funkci nepoužívají, neměl být problém, ale nejjednodušší řešení tohoto problému je koupit kartu třetí strany; hlavně tu od Broadcomu a problém budete mít vyřešený.

Celkově vzato, osobně považuji ASUS ROG Strix H370-I Gaming za velmi atraktivní základní desku pro lidi, kteří nemají náladu utrácet hodně peněz. Vím, že se jedná o základní desku formátu mini ITX, ale tyto základní desky jsou mnohem častější pro lidi, kteří chtějí stavět výkonné HTPC. Představte si, že máte v obývacím pokoji dual boot HTPC, osobně to považuji za úžasnou nabídku.

Pros

• Díky provedení mini ITX je tato základní deska lahůdkou pro HTPC.
  • Instalace Hackintoshe byla opravdu snadná.
  • Skvělý výkon v celém rozsahu.
  • Skvělá sada funkcí.
  • Všechny funkce orientované na Hackintosh fungují.

Cons

• Nic

GIGABYTE H370N

Tato základní deska je poslední na seznamu a myslím, že to nejlepší jsme si nechávali na konec. Pokud jste to ještě neuhodli, podíváme se na GIGABYTE H370N, jednu z nejlevnějších základních desek, které na trhu najdete, ale nedivte se, protože v této desce dostanete spoustu úžasných věcí. Pojďme si bez dalších okolků prohlédnout desku GIGABYTE H370N a zjistit, jak dobrá je.

Nyní je třeba vědět, že se jedná o další základní desku formátu mini ITX, takže pokud hledáte tento malý formát, je to ta správná volba. S tím, co bylo řečeno, začněme s recenzí. První věc, která se mi na této základní desce líbí, je, že se doslova vejde do skříně, která je velká jako krabice od bot; a věřte mi, že na trhu jsou k dispozici úžasné skříně tohoto formátu. Ale neomdlévejme nad designem, protože základní deska je víc než to. Klidně může rozhýbat i Intel Core i7 8700, ale je tu jedna věc; pokud na procesoru používáte stock Intel HSF, pak bych vám to doporučil, protože procesor vyzařuje hodně tepla a můžete narazit na tepelný throttling. Nicméně můžete si pořídit i nějaký jiný procesor a nebude vám to dělat potíže.

Obecný výkon základní desky stranou, to hlavní, kvůli čemu tu lidé jsou, je výkon na Hackintoshi, a věřte mi, že v tu chvíli to začíná být zajímavé. V nejlepším jsem měl se základními deskami Gigabyte a Hackintoshem problémy, ale toto vnímání se nyní změnilo. Byl jsem na vážkách, zda Hackintosh na tuto základní desku nainstalovat, protože jsem si nebyl jistý, zda mi budou fungovat všechny funkce. Věděl jsem, že většina funkcí bude fungovat, ale měl jsem větší obavy z toho, že některé základní funkce nebudou fungovat. Mé pochybnosti však byly vyhozeny z okna, protože u desky GIGABYTE H370N neexistuje jediná funkce, která by vám mohla způsobit problémy. Myslím tím, že každá jednotlivá funkce na této základní desce funguje, a i když některé mohou vyžadovat drobné úpravy kolem, ale z větší části je GIGABYTE H370N nejstabilnější základní deskou, pokud jde o provoz Hackintosh

Tento drobeček jsem vybavil procesorem Core i5 8400, 8 GB RAM a velmi malou skříní, která je velká téměř jako běžný banán, a upřímně řečeno, moje zkušenosti nemohly být lepší. V tuto chvíli si nemyslím, že je na trhu dostupná lepší varianta, protože vše, co byste chtěli, je zde s touto základní deskou, a funguje opravdu, opravdu dobře.

Pros

• Velmi levná.
  • Má všechny základní funkce.
  • Skvělá pro HTPC na bázi mini ITX.
  • Funguje každá jednotlivá funkce Hackintoshe.
  • Super snadné nastavení.

Nevýhody

• Žádná chybějící funkce.

Slova na závěr

Jak jste si možná všimli, v mnoha případech je instalace Hackintoshe na stolní počítač jednodušší než na notebook, a to hlavně proto, že máte snadnější přístup k veškerému hardwaru na jednom místě. S tím, že tyto základní desky stoprocentně fungují, a i kdyby metody v návodu nefungovaly, vždy se můžete obrátit na komunitu, která vám více než dobře poradí.

Podívejte se na další vynikající recenze

Nejlepší sluchátka do uší – nejlepší herní základní deska

.