Laptops voor Muziekproductie

Muziekopname en -productie vereist een krachtige mix van hoogwaardige software en hardware specificaties. Sommige van de beste muziek producerende software, zoals Logic Pro X, Studio One Artist, Magix Music Maker, Cubase Elements, FL Studio en nog veel meer, zijn zwaar en vereisen veel van de hardware, wat betekent dat je een up-to-the-tack laptop nodig hebt.

In termen van standaard hardware-eisen, een goede laptop voor muziek productie moet een Core i7 Processor, ten minste 6 GB RAM-geheugen, 15 inch beeldscherm, HDD en / of SSD op een minimum hebben.

Gezien deze, en diverse andere specs met inbegrip van het budget, hebben we gefilterd, samengesteld en creëerde een lijst van de beste laptops voor muziek productie. Hier is een overzicht van de beste laptops voor muziekproductie onder $ 500 die momenteel op de markt verkrijgbaar zijn.

HP Business 15.6-inch Touchscreen Laptop

Pakken met cutting-edge hardware specs, de HP Business Touch Screen is een van de beste laptop onder $ 500 voor muziek productie. Het heeft een Quad-Core AMD CPU uitgevoerd op 3,6 GHz, 8GB RAM, 1TB HDD, DTS Studio Sound, Webcam HDMI en Radeon R7 graphics om premier niveau prestaties die u nodig hebt om muziek te componeren sneller en beter zonder enige hapering.

HP Business 15,6-inch touchscreen laptop

Features

• 15.6 inch schermgrootte
  • 8GB DDR DRAM RAM
  • 1TB HDD
  • LED display technologie
  • 1366 x 768 schermresolutie
  • Fantastisch touchscreen
  • AMD Radeon R7 graphics
  • DTS Studio Sound
  • 802.11bgn draadloze compatibiliteit

Review

Als je een muziek producer, artiest, of een DJ die op zoek is naar een goede muziek productie laptop onder de $ 500, zult u zeker genieten van de HP Business Touch Screen machine. Het is razendsnel, gezien het feit dat het beschikt over een Quad Core Processor die is gekoppeld aan een moderne Radeon GPU en een perfecte schermgrootte. Het is ook geladen met een goede hoeveelheid RAM en meer dan genoeg opslagruimte voor al uw software en gegevensbestanden.

U zult genieten van zijn fantastische touch screen mogelijkheden en LED-display-technologie. Als het gaat om het overbrengen van bestanden, deze laptop heeft goede draadloze connectiviteit opties en gemoderniseerde USB-poorten. Het krijgen van het zal ongetwijfeld kunt u uw muziek componeren, opnemen, bewerken en renderen processen soepel uit te voeren met geen glitch dan ook.

ASUS Vivo Book X541UA Touch HD Laptop

Ontworpen voor gebruikers die behoefte hebben aan draagbaarheid in multimedia, is de ASUS VivoBook een krachtige laptop die u kunt gebruiken om high-end muziekopnames en productie uit te voeren. Hij wordt krachtig aangedreven door een 7e generatie i5 Intel Core-processor en 8GB RAM-geheugen. Met het ASUS Sonic Master-audiosysteem dat ICE-geluidstechnologie integreert, biedt deze aantrekkelijke VivoBook uitstekende visuele en audiomuziekproductieprestaties en -ervaring.

ASUS X541UA-WB51T-RD Vivo Book

Features

• 15,6 inch scherm
  • Lichtgewicht
  • Intel Core i5 Processor @ 2.5 GHz
  • 8GB RAM
  • 802.11.n draadloze compatibiliteit
  • LED-Lit Display
  • 1366 x 768 schermresolutie
  • Intel HD graphics 620
  • ITB HDD capaciteit
  • Ergonomisch toetsenbord
  • Extensieve USB 2.0, 3.0 en 3.1

Review

De ASUS VivoBook is modern vormgegeven en heeft daardoor een stijlvolle uitstraling. Het full-size en opvallende chiclet-toetsenbord biedt gebruikers een sublieme type-ervaring.Hij is voorzien van een krachtig audiosysteem dat state-of-the-art geluidstechnologie combineert om kristalheldere geluidsverwerking en -afgifte te faciliteren. Daarnaast beschikt de VivoBook over high-tech 3W luidsprekers geïntegreerd met een 24cc geluidskamer en superieure transmissielijn om rijke, discrete en basgeluiden te leveren.

Deze laptop beschikt ook over een breed assortiment aansluitpoorten, waaronder USB 2.0, USB 3.0 en USB 3.1. Bovendien is hij voorzien van VGA, HDMI en SD-kaartlezer om compatibiliteit mogelijk te maken met vele apparaten en randapparatuur die lichtsnelle gegevensoverdracht ondersteunen. Het zal zeker zeer goed presteren voor elke muziek productie klus.

Dell Business Laptop 15.6″ HD i3-7100U 8GB DDR4 RAM

De Dell Business Laptop is een bewonderenswaardige all-purpose laptop onder de $ 500 die is voorzien van een 15-inch Full HD-scherm. Het biedt opmerkelijk goede prestaties dankzij de nieuwste generatie Intel Core i3-7100U CPU, 8GB RAM, geavanceerde Intel HD graphics en 1TB HDD waarmee u moeiteloos alle high-end muziekgerelateerde taken kunt uitvoeren.

Dell 15.6″ HD Business Laptop

Features

• 15.6 inch schermgrootte
  • 1366 x 768 resolutie scherm
  • Intel i3-7100U Processor
  • LED-lit display technologie
  • 8GB RAM DDR4
  • 1TB mechanische harde schijf opslag
  • Geïntegreerde Intel HD Graphics
  • HDMI
  • Bluetooth connectiviteit

Review

Als het aankomt op muziek productie laptop specs, de Dell Business Laptop is vrij bevredigend. Je kunt het gebruiken om hoge kwaliteit sound design taken te produceren die je effectief kunt mixen in je studio, thuis of elke live muziek omgeving, en dit alles zonder enig probleem in je workflow. High-tech geïntegreerde Intel HD Graphics in de laptop werkt feilloos en vergemakkelijkt uitstekende video streaming.

Het heeft goed genoeg geheugen en voldoende opslag voor al uw muziek data en toepassingen eisen, en presteert zeer goed met betrekking tot multitasking en apps beheer. Als u op zoek bent naar een solide muziekproductie laptop die het werk kan doen en niet teleurstellen, raden wij deze Dell Business laptop aan die echt goed werkt voor high-end muziekproductie.

HP Notebook 15.6″ Touchscreen Premium Laptop i3-7100U

HP Notebook Premium Laptop heeft een zeer krachtige set van feature-rijke hardware specs om u te voorzien van HD-kwaliteit computergebruik, waaronder muziekopname en productie. Hij combineert een 7e generatie Intel Core i3-7100U processor die draait op 2,4GHz, tonnen RAM geheugen (8GB), meer dan genoeg 1TB HDD opslagcapaciteit, WLED-verlicht touchscreen display, Multi DVD brander en meer om elke muziekproductie taak volledig te ondersteunen.

HP Notebook 15.6 Inch Touchscreen Laptop

Features

• 15.6 inch scherm
  • 1366 x 768 schermresolutie
  • 2.2 GHz Intel Core i3 Processor
  • 8GB RAM
  • Intel HD Graphics 620 Coprocessor
  • 802.11bgn draadloze compatibiliteit
  • WLED-backlit touchscreen scherm
  • Super Multi DVD Burner
  • Multiformat SD
  • DTS Studio Sound met dubbele luidsprekers
  • USB 3.0, 2 USB 2.0 en HDMI
  • Bluetooth 4.0 connectiviteit

Review

Bent u op zoek naar de ultieme muziekproductie laptop onder de $500? HP Notebook schreeuwt een stijlvol ontwerp en krachtige functies, waaronder een krachtige 2,2 GHz Intel Core i3 Processor gebalanceerd met 8 GB RAM. Hij wordt ook geleverd met een HDD-opslagcapaciteit van 1 TB, wat voldoende opslagcapaciteit is die je kunt gebruiken voor muziek, digitale foto’s, HD-video’s en content van DVD-kwaliteit.

Hij is draagbaar en heeft een geweldig 15,6 inch schermformaat om je een fantastische kijkervaring te bieden. Het biedt ook ondersteuning voor multi-formaat SD-geheugenkaarten. Voor connectiviteit is hij uitgerust met USB 2.0, USB 3.0, HDMI en Bluetooth 4.0. Bovendien heeft hij een krachtige lithium-ionbatterij met 3 cellen om u te helpen uw taken lang uit te voeren. U zult niet teleurgesteld zijn wanneer u deze laptop kiest om muziek te produceren in uw huis, studio, of zelfs onderweg.

Lenovo 320 IdeaPad 15,6 inch HD Flagship High Performance Laptop

Met een 15,6-inch HD-scherm, de Lenovo IdeaPad 320 is een andere grote laptop onder de $ 500 te kopen voor elke muziek productie routines. Hoewel het ziet er identiek aan de vorige IdeaPad laptop, deze is geladen met state-of the-art configuratie-upgrades en verbeteringen. Het omvat een nieuwste generatie Quad-Core 2,7 GHz AMD A12-9720P Processor en 8 GB RAM. Het functioneert en voert op super snelheid omdat het wordt geleverd met 256 GB SSD opslag. Solid State Drive (SSD) opslag is 5 keer sneller dan conventionele HDD-opslag.

Lenovo 320 IdeaPad 15,6 inch Laptop

Features

• 15.6 inch scherm
  • Powerful 2.7 GHz AMD Quad-Core CPU
  • 8GB DDR4 RAM
  • 256GB SSD
  • DVD RW
  • Bluetooth 4.1 connectiviteit
  • Stereo speakers

Review

Lenovo levert een aantal van de beste en de meest betrouwbare laptops op de markt. De Lenovo 320 IdeaPad is een 15,6 inch, media-savvy laptop met een strak design dat kan worden gebruikt door elke visuele media creator voor cutting-edge muziek productie. Dankzij een razendsnelle en krachtige CPU die vier cores op 2,7 GHz draait, een grote hoeveelheid RAM, een moderne GPU en veel moderne SSD opslag (256GB), kun je zeker zijn van hoge prestaties en het direct laden van alle muzieksoftware, plugins en apps zonder lag of problemen.

De SSD biedt je voldoende opslag voor bestanden en snellere toegang. Wij raden deze Lenovo serie als een van de beste en betrouwbare laptop voor het maken, opnemen, bewerken van muziek en sound designing.

Acer Aspire E15, 15,6″ Full HD, 8e generatie Intel Core i3-8130U

Acer Aspire E laptop biedt een prachtig ontwerp en krachtige prestaties die worden ondersteund door een 8e generatie Intel Core i3 -8130U CPU en 6 GB RAM om een all-inclusive ongelooflijke ervaring voor muziekproducenten te bieden. Met betrekking tot opslag beschikt het over 1TB mechanische harde schijf en wat betreft de graphics, hetports een Intel UHD Graphics 620 Coprocessor die high-level grafische kwaliteit levert.

Acer Aspire E15 15.6″ Full HD Laptop

Features

• Windows 10 OS
  • 15.6 inch scherm
  • 1920 x 1080 pixels schermresolutie
  • 2.2 GHz Intel Core i3 Processor
  • 6GB RAM
  • 1TB HDD
  • Intel UHD Graphics 620 Coprocessor
  • 2.0 en 3.0 USB-poorten
  • 8X DVD
  • Lange batterijduur (13,5 uur)

Review

Deze slim ontworpen laptop heeft veel aantrekkelijke hardware functies om ongelooflijke prestaties te leveren voor muziek makers die er zijn. Denk aan Full HD op 15,6 inch breedbeeldscherm en de Intel Turbo 2.0 Boost Technologie voor verbeterde prestaties en high-end streaming.

Hij beschikt over een supersnelle 802.11ac draadloze antenne die is gebouwd op de nieuwe MU-MIMO-technologie en Type-C USB 3.1-poorten die supersnelle gegevensoverdracht bieden, evenals 3.0 USB-poorten die uw randapparatuur en apparaten kunnen opladen wanneer de machine in een shut-down-modus staat. De batterij is krachtig en kan meer dan 13 uur ononderbroken uw taken uitvoeren, zelfs onderweg zonder storingen.

HP Jaguar 15-bs070wm Laptop met touchscreen

Voor de uitvoering van muziek producerende software, de HP Jaguar 15-bs070wm machine aangedreven door een i5 -7200U CPU is zeer bevredigend. Meer dan genoeg 1TB HDD om verschillende muziekbestanden op te slaan, 8GB RAM en talrijke bestandsoverdrachttechnologieën maken het ook een goede kandidaat voor onconventionele muziekproductie en -opname. Het beschikt ook over Windows 10 OS Home Edition dat voldoende ondersteuning biedt voor het produceren en mixen van muziek.

HP Jaguar 15-bs070wm 15,6″ Laptop

Features

• Windows 10 Home Edition
  • 15.6 inch scherm
  • LED-verlicht touchscreen
  • Intel Core i5-7200U CPU
  • 8GB RAM-geheugen
  • 1TB harde schijf
  • 10-vinger multi-touch ondersteuning
  • Multi-format SD media card reader ondersteuning
  • USB 2.0, USB 3.1 en HDMI connectiviteit

Review

De HP Jaguar is een opvallende laptop. Ten eerste is hij mooi van design met een 15″ schermgrootte en LED-verlichte touchscreen mogelijkheden. De krachtig gebouwde i5 Intel Core processor in combinatie met 8GB RAM, en ruime 1TB HDD-opslag stelt het in staat om alle muziek productie en sound design taken die je gooit op het aan te pakken zonder enige technische haperingen. Het is ontworpen voor snelle gegevensoverdracht met Thunderbolt USB 3.0, USB 3.1 en USB-C 3.1 aansluitingen voor vele apparaten en randapparatuur.

Lenovo Ideapad 15ABR 15,6″ HD High Performance Laptop

Een LED-verlicht 15,6 inch scherm, geïntegreerde AMD Radeon graphics, 7e generatie moderne i5 Quad Core CPU en 8GB DDR4 RAM maken Lenovo IdeaPad Laptop uiterst krachtig om alle basisvereisten die je nodig hebt in een muziekproductie laptop te omvatten. Het zal u toelaten om geavanceerde opname, bewerken, renderen en multitasking elke muziek productie routines uit te voeren.

Lenovo Ideapad 15ABR 15.6″ Laptop

Features

• Windows 10 OS
  • 15.6 schermgrootte
  • 2.7GHz AMD A12-9720P Quad Core CPU
  • 1TB HDD opslag
  • 8GB DDR4 RAM
  • 256GB SSD opslag
  • Widescreen LED display
  • AMD Radeon R7 Graphics
  • Bluetooth 4.1
  • 802.11ac draadloze connectiviteit

Review

Lenovo IdeaPad is een over het algemeen goede laptop onder de $ 500 voor hoge kwaliteit muziek productie. Verpakt met een razendsnelle processor, indrukwekkende grafische co-processor, veel RAM-geheugen, 1TB HDD om u voldoende muziek opslagruimte, en supersnelle 256GB SSD-schijf, kunt u er zeker op vertrouwen als je een muziek producer.

Its high-tech geïntegreerde grafische kaart in combinatie met gedeelde krachtige video-geheugen biedt rock solid kwaliteit om met succes uit te voeren en te volbrengen elke muziek productie taak. Ook is het geweldig voor internetgebruik, basis en geavanceerde muziekproductie, bewerken, renderen en zelfs casual gaming. Bovendien ondersteunt hij ingebouwde medialezers, waaronder SD-, SDHC-, Multi Media Card- en SDXC-geheugenkaartformaten. Het heeft zeer goede draadloze connectiviteitstechnologie – 802.11 ac – die internetsnelheden levert die drie keer sneller zijn dan andere laptops.

Conclusie

Met de snelle technologische innovaties voor zowel software als hardware in de moderne wereld van vandaag, zijn de markten geladen met tal van PC’s en laptops die een breed scala aan keuzes voor gebruikers bieden.

Wel, we hebben de beste laptops onder $500 onderzocht en besproken die je kunnen helpen je muziekproductie doelen te bereiken. Ze hebben allemaal een minimum en meer van alle specificaties die worden aanbevolen voor een muziek productie laptop. Met de lijst kunt u in staat zijn om al uw basis specs eisen te controleren en een laptop die op hoog niveau muziekproductie prestaties zal ondersteunen te selecteren.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.