Laptopuri pentru producție muzicală

Înregistrarea și producția muzicală necesită un amestec puternic de software de înaltă calitate și specificații hardware. Unele dintre cele mai bune software-uri de producție muzicală, inclusiv Logic Pro X, Studio One Artist, Magix Music Maker, Cubase Elements, FL Studio și multe altele, au o greutate mare și necesită o mare cantitate de cerințe hardware, ceea ce înseamnă că aveți nevoie de un laptop pe măsură.

În ceea ce privește cerințele hardware standard, un laptop bun pentru producția muzicală trebuie să aibă un procesor Core i7, cel puțin 6GB de memorie RAM, ecran de 15 inci, HDD și/sau SSD cel puțin.

Considerând acestea, și alte câteva specificații, inclusiv bugetul, am filtrat, compilat și creat o listă cu cele mai bune laptopuri pentru producția muzicală. Iată o trecere în revistă a celor mai bune laptopuri pentru producție muzicală sub 500 de dolari care sunt disponibile în prezent pe piață.

Laptop HP Business cu ecran tactil de 15,6 inci

Cu specificații hardware de ultimă generație, HP Business Touch Screen este unul dintre cele mai bune laptopuri sub 500 de dolari pentru producția muzicală. Dispune de un procesor AMD Quad-Core care execută la 3,6GHz, 8GB de RAM, 1TB HDD, DTS Studio Sound, Webcam HDMI și grafică Radeon R7 pentru a oferi performanța de prim nivel de care aveți nevoie pentru a compune muzică mai repede și mai bine, fără niciun fel de eroare.

Laptop HP Business cu ecran tactil de 15,6 inchi

Caracteristici

• 15.Dimensiune ecran de 6 inci
  • 8GB DDR DRAM RAM
  • 1TB HDD
  • Tehnologie de afișare LED
  • Rezoluție de afișare 1366 x 768
  • Fantastic touchscreen display
  • Grafica AMD Radeon R7
  • DTS Studio Sound
  • 802.11bgn compatibilitate wireless

Review

Dacă sunteți un producător muzical, un artist sau un DJ în căutarea unui laptop bun pentru producție muzicală sub 500 de dolari, cu siguranță vă va plăcea aparatul HP Business Touch Screen. Este extrem de rapid, având în vedere că dispune de un procesor Quad Core care este cuplat cu un GPU Radeon modern și o dimensiune perfectă a ecranului. De asemenea, este încărcat cu o cantitate bună de memorie RAM și spațiu de stocare mai mult decât suficient pentru toate fișierele software și de date.

Vă va plăcea capacitatea sa fantastică de ecran tactil și tehnologia de afișare cu LED-uri. Când vine vorba de transferul de fișiere, acest laptop are opțiuni bune de conectivitate wireless și porturi USB modernizate. Obținerea acestuia vă va permite, fără îndoială, să vă desfășurați procesele de compoziție, înregistrare, editare și redare a muzicii fără probleme, fără niciun fel de defecțiune.

Laptop ASUS Vivo Book X541UA Touch HD

Conceput pentru utilizatorii care au nevoie de o portabilitate în domeniul multimedia, ASUS VivoBook este un laptop puternic pe care îl puteți folosi pentru a realiza înregistrări și producții muzicale de înaltă calitate. Acesta este propulsat puternic de un procesor Intel Core i5 de generația a 7-a i5 și de o memorie RAM de 8GB. Cu sistemul audio ASUS Sonic Master care integrează tehnologia de sunet ICE, acest atractiv Vivo Book oferă performanțe și experiențe de producție muzicală vizuală și audio deosebite.

ASUS X541UA-WB51T-RD Vivo Book

Caracteristici

• Dimensiunea ecranului de 15,6 inci
  • Lightweight
  • Procesor Intel Core i5 @ 2.5 GHz
  • 8GB RAM
  • Compatibilitate wireless 802.11.n
  • Ecran cu iluminare LED
  • Dispozitiv de rezoluție a ecranului de 1366 x 768
  • Intel HD graphics 620
  • Capacitate HDD ITB
  • Tastatura ergonomică
  • Extensivitate USB 2.0, 3.0 și 3.1

Review

Designul ASUS VivoBook este modern, oferindu-i un aspect și o senzație de eleganță. Tastatura sa chiclet de dimensiuni mari și izbitoare oferă utilizatorilor o experiență de tastare superbă. dispune de un sistem audio puternic care combină o tehnologie de sunet de ultimă generație pentru a facilita procesarea și livrarea unui sunet clar și cristalin. În plus, VivoBook dispune de difuzoare de înaltă tehnologie de 3W integrate cu o cameră de sunet de 24cc și o linie de transmisie superioară pentru a oferi voci bogate, discrete și cu bas.

Acest laptop se mândrește, de asemenea, cu un sortiment larg de porturi de conectivitate, inclusiv USB 2.0, USB 3.0 și USB 3.1. În plus, acesta dispune de VGA, HDMI și cititor de carduri SD pentru a permite compatibilitatea cu numeroase dispozitive și periferice care suportă transferuri de date rapide de iluminare. Cu siguranță se va descurca extrem de bine pentru orice muncă de producție muzicală.

Dell Business Laptop 15.6″ HD i3-7100U 8GB DDR4 RAM

Dell Business Laptop este un laptop universal admirabil sub 500 de dolari care dispune de un ecran Full HD de 15 inci. Acesta oferă performanțe remarcabile datorită procesorului Intel Core i3-7100U de ultimă generație, 8GB de memorie RAM, grafică avansată Intel HD și HDD de 1TB care vă vor permite să efectuați fără efort orice sarcini legate de muzică high-end.

Dell 15.6″ HD Business Laptop

Caracteristici

• 15.Dimensiune afișaj de 6 inci
  • Ecran cu rezoluție 1366 x 768
  • Procesor Intel i3-7100U
  • LED-.lit display technology
  • 8GB RAM DDR4
  • 1TB de stocare mecanică pe hard disk
  • Integrated Intel HD Graphics
  • HDMI
  • Conectivitate Bluetooth

Review

Când vine vorba de specificațiile laptopului de producție muzicală, laptopul Dell Business Laptop este destul de satisfăcător. Îl puteți utiliza pentru a produce sarcini de design de sunet de înaltă calitate pe care le puteți mixa eficient în studioul dvs., acasă sau în orice mediu de muzică live, și toate acestea fără nicio problemă în fluxul de lucru. Grafica Intel HD Graphics integrată de înaltă tehnologie din laptop funcționează impecabil și facilitează un streaming video remarcabil.

Dispune de o memorie suficient de bună și de mult spațiu de stocare pentru toate cerințele dumneavoastră în materie de date și aplicații muzicale și se comportă extrem de bine în ceea ce privește multitasking-ul și gestionarea aplicațiilor. Dacă sunteți în căutarea unui laptop de producție muzicală solid, care să facă treabă și să nu vă dezamăgească, vă recomandăm acest laptop Dell Business care funcționează cu adevărat bine pentru producția muzicală de nivel înalt.

HHP Notebook 15.6″ Touchscreen Premium Laptop i3-7100U

HHP Notebook Premium Laptop are un set foarte puternic de specificații hardware bogate în caracteristici pentru a vă oferi calculatoare de calitate HD, inclusiv înregistrare și producție muzicală. Acesta combină un procesor Intel Core i3-7100U din generația a 7-a care rulează la 2,4 GHz, tone de memorie RAM (8 GB), capacitate de stocare HDD de 1 TB mai mult decât suficientă, ecran tactil cu iluminare WLED, inscriptor Multi DVD și multe altele pentru a susține complet orice sarcină de producție muzicală.

Laptop HP cu ecran tactil de 15,6 inci

Caracteristici

• 15.Dimensiune ecran de 6 inci
  • Rezoluție ecran 1366 x 768
  • Procesor Intel Core i3 de 2,2 GHz
  • 8GB RAM
  • Coprocesor Intel HD Graphics 620
  • 802.11bgn compatibilitate wireless
  • Display cu ecran tactil retroiluminat WLED
  • Super Multi DVD Burner
  • Multiformat SD
  • DTS Studio Sound cu difuzoare duble
  • USB 3.0, 2 USB 2.0 și HDMI
  • Conectivitate Bluetooth 4.0

Review

Cercetați cel mai bun laptop de producție muzicală sub 500 de dolari? Notebook-ul HP strigă un design elegant și caracteristici puternice, inclusiv un puternic procesor Intel Core i3 de 2,2 GHz, echilibrat cu 8GB de RAM. De asemenea, este dotat cu o capacitate de stocare HDD de 1 TB, ceea ce reprezintă o capacitate de stocare suficientă pe care o puteți folosi pentru muzică, fotografii digitale, videoclipuri HD și conținut de calitate DVD.

Este portabil și are un ecran de 15,6 inci cu o dimensiune excelentă pentru a vă oferi o experiență de vizualizare fantastică. De asemenea, oferă suport pentru carduri de memorie SD multiformat. Pentru conectivitate, este dotat cu USB 2.0, USB 3.0, HDMI și Bluetooth 4.0. În plus, are o baterie puternică cu 3 celule litiu-ion pentru a vă ajuta să vă îndepliniți sarcinile pentru mult timp. Nu veți fi dezamăgiți atunci când veți alege acest laptop pentru a produce muzică acasă, în studio sau chiar în deplasare.

Lenovo 320 IdeaPad 15.6 inch HD Flagship High Performance Laptop

Dotat cu un ecran HD de 15,6 inch, Lenovo IdeaPad 320 este un alt laptop excelent sub 500 de dolari pe care să îl achiziționați pentru orice rutină de producție muzicală. Deși arată identic cu fostul laptop IdeaPad, acesta este încărcat cu îmbunătățiri și progrese de ultimă generație în materie de configurare. Acesta cuprinde un procesor de ultimă generație Quad-Core de 2,7 GHz AMD A12-9720P și 8GB de RAM. Funcționează și se execută la super-rapiditate, deoarece vine cu un spațiu de stocare SSD de 256 GB. Stocarea Solid State Drive (SSD) este de 5 ori mai rapidă decât stocarea HDD convențională.

Lenovo 320 IdeaPad 15.6 inch Laptop

Caracteristici

• 15.Dimensiune ecran de 6 inci
  • Puternic CPU AMD Quad-Core de 2,7 GHz
  • 8GB DDR4 RAM
  • 256GB SSD
  • DVD RW
  • Bluetooth 4.1 connectivity
  • Stereo speakers

Review

Lenovo oferă unele dintre cele mai bune și mai fiabile laptopuri de pe piață. Lenovo 320 IdeaPad este un laptop de 15,6 inci, cu un design elegant, care poate fi folosit de orice creator de media vizuală pentru producția muzicală de ultimă generație. Datorită unui procesor furibund, rapid și puternic, care rulează cu patru nuclee la 2,7 GHz, o cantitate mare de memorie RAM, un GPU modern și o mulțime de spațiu de stocare SSD modern (256 GB), puteți fi siguri de o performanță ridicată și de o încărcare instantanee a tuturor programelor, plugin-urilor și aplicațiilor muzicale, fără a întâmpina întârzieri sau probleme.

SDisponibilitatea SSD vă oferă suficient spațiu de stocare pentru fișiere și acces mai rapid. Recomandăm această serie Lenovo ca fiind unul dintre cele mai bune și fiabile laptopuri pentru realizarea, înregistrarea, editarea muzicii, precum și pentru sound design.

Acer Aspire E15, 15,6″ Full HD, Intel Core i3-8130U de a 8-a generație

Laptopul Acer Aspire E oferă un design frumos și performanțe puternice care sunt susținute de un procesor Intel Core i3 -8130U de a 8-a generație și 6GB de RAM pentru a oferi o experiență incredibilă și completă pentru producătorii de muzică. În ceea ce privește spațiul de stocare, acesta dispune de un hard disk mecanic de 1TB, iar în ceea ce privește grafica, acestaportă un coprocesor Intel UHD Graphics 620 care oferă o calitate grafică de nivel înalt.

Acer Aspire E15 15.6″ Full HD Laptop

Caracteristici

• Windows 10 OS
  • 15.Dimensiune ecran de 6 inci
  • Rezoluție ecran 1920 x 1080 pixeli
  • Procesor Intel Core i3 de 2,2 GHz
  • 6GB RAM
  • 1TB HDD
  • Coprocesor Intel UHD Graphics 620
  • 2.Porturi USB 0 și 3.0
  • 8X DVD
  • Avansare îndelungată a bateriei (13,5 ore)

Review

Acest laptop inteligent proiectat are multe caracteristici hardware atrăgătoare pentru a oferi performanțe incredibile pentru creatorii de muzică de acolo. Gândiți-vă la Full HD pe ecranul lat de 15,6 inci și la tehnologia Intel Turbo 2.0 Boost pentru performanțe îmbunătățite și streaming de înaltă calitate.

Se mândrește cu o antenă wireless 802.11ac super-rapidă care este construită pe noua tehnologie MU-MIMO și porturi USB 3.1 Type-C care oferă transferuri de date super-rapide, precum și porturi USB 3.0 care vă pot încărca perifericele și dispozitivele atunci când mașina se află în modul de oprire. Bateria sa este suprapusă energetic cu mai mult de 13 ore de desfășurare continuă a sarcinilor dvs. chiar și în deplasare, fără defecțiuni.

HP Jaguar 15-bs070wm Touchscreen Laptop

Pentru executarea oricărui software de producție muzicală, mașina HP Jaguar 15-bs070wm alimentată de un CPU i5 -7200U este foarte satisfăcătoare. HDD-ul de 1TB mai mult decât suficient pentru a stoca diferite fișiere muzicale, memoria RAM de 8GB și numeroasele tehnologii de transfer de fișiere îl fac, de asemenea, un bun candidat pentru producția și înregistrarea muzicală neconvențională. De asemenea, dispune de sistemul de operare Windows 10 Home Edition, care are un suport suficient pentru producerea și mixarea muzicii.

HP Jaguar 15-bs070wm 15.6″ Laptop

Caracteristici

• Windows 10 Home Edition
  • 15.Dimensiune ecran de 6 inci
  • Screen tactil iluminat cu LED
  • Intel Core i5-7200U CPU
  • 8GB memorie RAM
  • 1TB Hard Drive
  • Suport multi-touch cu 10 degete
  • Suport cititor de carduri media SD multiformat
  • USB 2.0, USB 3.1 și conectivitate HDMI

Recenzie

HP Jaguar este un laptop remarcabil. În primul rând, are un design frumos, cu un ecran de 15″ și capacități touchscreen cu iluminare LED. Procesorul său i5 Intel Core puternic construit, combinat cu 8GB RAM și un spațiu de stocare amplu de 1TB HDD, îi permite să facă față fără probleme tehnice oricăror sarcini de producție muzicală și de design de sunet pe care i le aruncați. Este proiectat pentru transferuri de date rapide, dispunând de conectori Thunderbolt USB 3.0, USB 3.1 și USB-C 3.1 pentru numeroase dispozitive și periferice.

Lenovo Ideapad 15ABR 15.6″ HD Laptop de înaltă performanță

Un ecran de 15,6 inci iluminat cu LED-uri, grafică integrată AMD Radeon, procesor modern i5 Quad Core de generația a 7-a și 8GB DDR4 RAM fac ca Lenovo IdeaPad Laptop să fie extrem de puternic pentru a include toate cerințele de bază de care aveți nevoie la un laptop de producție muzicală. Acesta vă va permite să efectuați înregistrări avansate, editare, redare și multitasking orice rutină de producție muzicală.

Lenovo Ideapad 15ABR 15.6″ Laptop

Caracteristici

• Sistemul de operare Windows 10
  • Dimensiunea ecranului de 15,6″
  • 2.7GHz AMD A12-9720P Quad Core CPU
  • 1TB de stocare HDD
  • 8GB DDR4 RAM
  • 256GB de stocare SSD
  • Screen wide LED display
  • Grafica AMD Radeon R7
  • Bluetooth 4.1
  • Conectivitate wireless 802.11ac

Revizuire

Lenovo IdeaPad este un laptop în general bun sub 500 de dolari pentru producția de muzică de înaltă calitate. Dotat cu un procesor rapid ca lumina zilei, un coprocesor grafic impresionant, o mulțime de memorie RAM, un HDD de 1TB pentru a vă oferi un spațiu amplu de stocare a muzicii și o unitate SSD super-rapidă de 256GB, vă puteți baza în mod sigur pe el dacă sunteți un producător muzical.

Cardul său grafic integrat de înaltă tehnologie combinat cu o memorie video puternică partajată oferă o calitate solidă ca o stâncă pentru a rula și a realiza cu succes orice sarcină de producție muzicală. De asemenea, este excelent pentru utilizarea internetului, producție muzicală de bază și avansată, editare, randare și chiar jocuri ocazionale. Mai mult decât atât, suportă cititoare de medii integrate, inclusiv formatele de carduri de memorie SD, SDHC, Multi Media Card și SDXC. Are o tehnologie de conectivitate wireless foarte bună – 802.11 ac – care oferă viteze de internet de trei ori mai mari decât alte laptopuri.

Concluzie

Cu inovațiile tehnologice rapide atât pentru software, cât și pentru hardware în lumea modernă de astăzi, piețele sunt încărcate cu numeroase PC-uri și laptop-uri care oferă o gamă largă de opțiuni pentru utilizatori.

Ei bine, am cercetat și discutat cele mai bune laptopuri sub 500 de dolari care vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de producție muzicală. Toate acestea au un minim și mai mult de toate specificațiile care sunt recomandate pentru un laptop de producție muzicală. Cu ajutorul listei, puteți fi în măsură să verificați toate cerințele de specificații de bază și să selectați un laptop care să susțină performanțe de producție muzicală la nivel înalt.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.